لیگ ملت‌های والیبال| انتقام عقاب‌ها از عطایی/ ناکامی ایران از صعود به نیمه نهایی با شکست مقابل لهستان

1:48 - 31 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۶۸۸۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل لهستان از صعود به جمع 4 تیم نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2022 بازماند.

خبرگزاری میزان – در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ از ساعت 23:30 شب گذشته (پنج‌شنبه) تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم قدرتمند لهستان رفت که در پایان این بازی زیبا و تماشایی شاگردان بهروز عطایی با وجود کشاندن بازی به ست پنجم در نهایت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب لهستان شدند تا از رسیدن به نیمه نهایی لیگ ملت‌ها بمانند.

ست‌های این بازی با امتیازهای 25-21، 24-26، 25-18، 16-25 و 15-8 به سود شاگردان گربیچ به اتمام رسید تا لهستان با کسب این پیروزی سخت حریف آمریکا در مرحله نیمه نهایی شود.

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، محمدطاهر وادی، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور در پست لیبرو ترکیب آغاز کننده ایران مقابل لهستان بودند.

همچنین در پایان این بازی امین اسماعیل‌نژاد با کسب 22 امتیاز بهترین بازیکن دیدار با لهستان شد و در کنار وی میلاد عبادی‌پور با 17 امتیاز دیگر بازیکن تأثیرگذار ایران بود. همچنین در سوی مقابل سمنیوک با 17 امتیاز بهترین بازیکن لهستان بود.

پیش از این بازی نیز تیم ملی فرانسه با پیروزی مقابل ژاپن حریف ایتالیا در مرحله نیمه نهایی شد. دیگر دیدار نیمه نهایی بین تیم‌های آمریکا و برگزار خواهد شد.

*آمار دیدار تیم‌های ایران و لهستان:

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *